30 december 2008

Sammanfattning 2008

Snodd av Remina


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Minns inte.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Sånt funkar inte.
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
Min kusinerna. Räknas det?
4. Dog någon som stod dig nära?
Min kusin. R.I.P.
Mekanin cennet olsun.
5. Vilka länder besökte du?
London och Lanzarote. And that's about it.
6. Är det något du saknar 2008 som du vill ha 2009?
Mer sol och värme!
7. Vilket datum från 2008 kommer du alltid att minnas?
31 mars 2008
8. Vad var din största framgång 2008?
Att jag började plugga. Trodde aldrig det skulle hända ett tag. Fast än jag många gånger säger att jag ska hoppa av är jag faktiskt glad att jag började. Bara 5 terminer kvar. :D
9. Största misstaget?
Att jag jobbade för mycket.
10. Har du vart sjuk eller skadat dig?
Jag är sjuk just nu.
11. Bästa köpet?
Resan till Lanzarote. Välspenderade pengar.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, väskor och skor. Och KRÄMER! Smink!
13. Gjorde nånting dig riktigt glad?
Inget särskilt jag kan sätta fingret på.
14. Vilka sånger kommer påminna dig om 2008?
MÅNGA. Kommer inte ihåg alla, men bl.a. Blues Brothers - Everybody Need Somebody (To Love) och "Everything's gonna be alright"
15. Vad önskar du att du hade gjort mer?
Rest och upplevt fler saker.
16. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Ingen aning. Jobbat mindre? Slösat mindre pengar?
17. Blev du kär i år?
Bara någon förälskelse hit och dit.
18. Hur tillbringade du julen?
I Lanzarote med brorsan, kusinerna och hundra andra hotellgäster.
19. Bästa boken du läste i år?
Marian Keyes - This Charming Man. (Dock har jag inte läst klart den än, men hennes böcker äger. That's it!)
20. Största musikaliska upptäckten?
Irländarna i Lanzarote? Haha.
21. Något du önskade dig och fick?
Min systemkamera. *Lycka!*
22. Årets bästa film?
Quantum of Solace
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Var i Lanzarote och firade i två dagar med kusiner och kompisar som var där. Vill minnas att jag dansade på högtalarna i nattklubben.
24. Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära. Att veta att dom finns där för en alltid.
25. Vem saknade du?
Släkten i Bulgarien och Turkiet för att jag inte var där i år.

Inga kommentarer: